Monday, March 23, 2009

Cuti Lama

last week, company aku bagi cuti satu minggu semperna cuti sekolah hehehe...bos aku ckp bawak la anak g jalan jalan(actually sebab economy crisis), so aku mengambil kesempatan balik kampong sorang diri tanpa anak dan isteri balik sama, al maklumla wife keje kerajaan, sekali sekala balik kpg sorang soronok gak la, bebas nak g jejalan, drive dari klang kul 5 pm ari isnin tupun pas wife dan mak mertua balik kpg.sampai kat kpg aku dalam kul 10pm, drive slow je sebab keta tu dah ada 6 speedtrap yang belum dibayar, x nak tambah sakit kepala untuk bagi govement duit free.
first day ari selasa tu g penang jejalan, makan makan. jumpa adik kawan lama. hehehehe... ada la gak korek rahsia kakak dia, dia la jadi pemandu pelancong aku kat sana.
nex day ari rabu, aku keluar g tesco seberang jaya jumpa kawan lama aku,,. hehe dah lebih 9 taun aku x jumpa dia, memang byk perubahan, ye la dah lama ma x jumpa, diapun dah kawin dan dah ada anak.
jumaat kakak dan abang aku balik kpg, so aku x keluar g mana2 la,
sabtu aku g kenduri kat kampong aku, pas tu g umah kakak aku, lepak sana sampai malam,
ahad, tu dah nak balik KL, sebelum tu g penang jejalan dulu. sampai petang dan aku terus balik KL, sampai KL dan malan, terus tido, ZZZZZZZZZZZZ......
so next trip bulan june , i will back home town again,. tu akan balik dgn wife laaa...

No comments: